Thursday, March 17, 2011

sad + love + my ambition !


hurmm , sumpah sedeyh ble diri nie owg mengata , kn ? 
nta aa . tk tau aa ble nk berakhir bnde nie . hurmm .
sumpah ase cm nk lari dr dunia nie . 
tpy ? 
kenyataan nye , 2 sume tk kn berlaku .
rite ?
ape lg aa yg kowg tk puas aty gn aku , 
aku da ckp at kowg , 
aku mls nk amek pot ag , 
so , skg ni yg aku nk. 
kau dgn diri kau .
aku gn diri aku .
phm ?
aku da mls mau gado3 nie .
tk suke aa . 
wt aku tmbh dosa jer , kn ?
kau pun tknk dosa kau bertambah kn ?
lau kau ase pe yg kau wt 2 betol , terus kn ? 
tpy , aku ase otak kau mseh waras kn ?
kau ley pk ne yg terbaik tok kau .
hurmm .




ni my sygss .
nme dye .
MOHD FARID AMRI .
umo dye taon ni bru 19 .
muda ag kodd .
ahahah
syg dye sgt3 . 
tk mau tgl kn dye .
awk jge aa dry lek lok at sne tau .
sy tgu awk blek kjg . 



cita3 ku !
hope tercapai .




No comments:

Post a Comment